Ok here I am , at 12.25 a.m , really miss this blog , school is tiring , homework byk gile nk mati , math susah nk mati , disiplin ketat gila babi !! Feeling like killing myself. Science mcm susah nk faham , geo ntah ape yg aku faham , sej byk gile nk kena hafal , math dh blajar sampai chpter 3 , pening pening. Tuisyen pg ptg siang malam , sumpah letih. Tp its ok , because sy akn alami bnda ni kejap jee , 9 months lg , bersabarrr eya :) Hmm ok then , Im starting to love my class. Well technically , I love my class now ! It's so much fun . There's nothing to write about actually , I dont feel like blogging lately. It is not because Im lazy but I just dont have enough time.. Extra class akn diadakn xlama lg , terlalu awal bg sy. I just miss my Aqasyah rite noww , HAHA bodoh. Br 2 days xjumpa mcm nk gile dh.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment